Про маркетинг та го.
Додано: 31 травня 2021, 10:18
На просторах интернету зустрiв таку точку зору:
-------------
"Про маркетинг та го."
Я працюю у великому маркетинговому агентстві, і думаю тут потрібен більше піар, ніж маркетинг, тому що інтерес до го це не продукт який можна купити / продати. Продавати можна комплекти, навчання, абонементи, але тільки тим, у кого є потреба, хто усвідомлює цінність.
Маркетинг, це перша частина воронки продажу. Його мета з маси людей знайти тих, хто має потенційну потребу в чомусь. Далі показати що, наш товар / послуга можуть закрити їх потребу і залишити заявку. Із заявкою вже працюють менеджери продажів закриваючи залишковi питання і оформляють покупку.
Питання 1: яку потребу закриває гра в го?
І треба порахувати конверсію воронки, гроші на залучення, дохід з "продажу". Упевнений це помітно збиткова воронка.
Питання 2 - хто за це платитиме? клієнт переплачувати або спонсор?
У масштабі країни тільки держава або великі корпорації здатні на оплату соціальних проектів.
Резюмуючи:
Ефективніше витрачати ті ж гроші або більшу їх частину на піар і просвітницьку діяльність.
Маркетинг - допомагає тим, у кого є потреба (явна або прихована) знайти її рішення.
Піар - показує всім щось нове, робить його повседенним і впізнаваним, і створює якийсь культ для постійних споживачів (приклад продукція ЕПЛ або тесла проти іншої техніки).
«Батькам або іншим людям не потрібно абстрактне го. Вони хочуть вирішити свої проблеми: бути в формі, знайти цікаве хобі, з кимось познайомитися. Ми ніколи не вгадаємо, що з цього спрацює ».
Це так, завдання для маркетингу. Але варто пам'ятати що за цим завданням конкурентами буде ВСЕ що повністю або частково закриває ці потреби зараз - всі види спорту активні та настільні, все портали для спілкування і соціальні мережі, гуртки та клуби за інтересами і т.д.
Відповідно стратегії може бути дві:
1. Оптимальна - знаходить тих хто в пошуку нового, або не задоволений тим, що зараз закриває потреби і залучати до світ го. Але і охоплення тут мале, конверсія від середньої до кращоi.
2. Марнотратна - піарити і доносити цінності го якомога більшій кількості людей. Охоплення та витрати буде в 10ки разів більше вар.1, але конверсія буде слабкою, залучених буде тільки в рази більше ніж в вар.1.
Олександр Миргород
-------------
Може у когось э думки на цю тему?
-------------
"Про маркетинг та го."
Я працюю у великому маркетинговому агентстві, і думаю тут потрібен більше піар, ніж маркетинг, тому що інтерес до го це не продукт який можна купити / продати. Продавати можна комплекти, навчання, абонементи, але тільки тим, у кого є потреба, хто усвідомлює цінність.
Маркетинг, це перша частина воронки продажу. Його мета з маси людей знайти тих, хто має потенційну потребу в чомусь. Далі показати що, наш товар / послуга можуть закрити їх потребу і залишити заявку. Із заявкою вже працюють менеджери продажів закриваючи залишковi питання і оформляють покупку.
Питання 1: яку потребу закриває гра в го?
І треба порахувати конверсію воронки, гроші на залучення, дохід з "продажу". Упевнений це помітно збиткова воронка.
Питання 2 - хто за це платитиме? клієнт переплачувати або спонсор?
У масштабі країни тільки держава або великі корпорації здатні на оплату соціальних проектів.
Резюмуючи:
Ефективніше витрачати ті ж гроші або більшу їх частину на піар і просвітницьку діяльність.
Маркетинг - допомагає тим, у кого є потреба (явна або прихована) знайти її рішення.
Піар - показує всім щось нове, робить його повседенним і впізнаваним, і створює якийсь культ для постійних споживачів (приклад продукція ЕПЛ або тесла проти іншої техніки).
«Батькам або іншим людям не потрібно абстрактне го. Вони хочуть вирішити свої проблеми: бути в формі, знайти цікаве хобі, з кимось познайомитися. Ми ніколи не вгадаємо, що з цього спрацює ».
Це так, завдання для маркетингу. Але варто пам'ятати що за цим завданням конкурентами буде ВСЕ що повністю або частково закриває ці потреби зараз - всі види спорту активні та настільні, все портали для спілкування і соціальні мережі, гуртки та клуби за інтересами і т.д.
Відповідно стратегії може бути дві:
1. Оптимальна - знаходить тих хто в пошуку нового, або не задоволений тим, що зараз закриває потреби і залучати до світ го. Але і охоплення тут мале, конверсія від середньої до кращоi.
2. Марнотратна - піарити і доносити цінності го якомога більшій кількості людей. Охоплення та витрати буде в 10ки разів більше вар.1, але конверсія буде слабкою, залучених буде тільки в рази більше ніж в вар.1.
Олександр Миргород
-------------
Може у когось э думки на цю тему?