Про маркетинг та го.

Якщо Ви не знаєте, в який розділ писати, пишіть сюди!
Відповісти
Аватар користувача
Dmitriy
Президент УФГО
Повідомлень: 1781
З нами з: 05 квітня 2003, 11:23
Розряд: 5d
Звідки: Киев, Украина.

Про маркетинг та го.

Повідомлення Dmitriy »

На просторах интернету зустрiв таку точку зору:
-------------
"Про маркетинг та го."

Я працюю у великому маркетинговому агентстві, і думаю тут потрібен більше піар, ніж маркетинг, тому що інтерес до го це не продукт який можна купити / продати. Продавати можна комплекти, навчання, абонементи, але тільки тим, у кого є потреба, хто усвідомлює цінність.
Маркетинг, це перша частина воронки продажу. Його мета з маси людей знайти тих, хто має потенційну потребу в чомусь. Далі показати що, наш товар / послуга можуть закрити їх потребу і залишити заявку. Із заявкою вже працюють менеджери продажів закриваючи залишковi питання і оформляють покупку.

Питання 1: яку потребу закриває гра в го?

І треба порахувати конверсію воронки, гроші на залучення, дохід з "продажу". Упевнений це помітно збиткова воронка.

Питання 2 - хто за це платитиме? клієнт переплачувати або спонсор?

У масштабі країни тільки держава або великі корпорації здатні на оплату соціальних проектів.
Резюмуючи:
Ефективніше витрачати ті ж гроші або більшу їх частину на піар і просвітницьку діяльність.
Маркетинг - допомагає тим, у кого є потреба (явна або прихована) знайти її рішення.
Піар - показує всім щось нове, робить його повседенним і впізнаваним, і створює якийсь культ для постійних споживачів (приклад продукція ЕПЛ або тесла проти іншої техніки).

«Батькам або іншим людям не потрібно абстрактне го. Вони хочуть вирішити свої проблеми: бути в формі, знайти цікаве хобі, з кимось познайомитися. Ми ніколи не вгадаємо, що з цього спрацює ».

Це так, завдання для маркетингу. Але варто пам'ятати що за цим завданням конкурентами буде ВСЕ що повністю або частково закриває ці потреби зараз - всі види спорту активні та настільні, все портали для спілкування і соціальні мережі, гуртки та клуби за інтересами і т.д.
Відповідно стратегії може бути дві:
1. Оптимальна - знаходить тих хто в пошуку нового, або не задоволений тим, що зараз закриває потреби і залучати до світ го. Але і охоплення тут мале, конверсія від середньої до кращоi.
2. Марнотратна - піарити і доносити цінності го якомога більшій кількості людей. Охоплення та витрати буде в 10ки разів більше вар.1, але конверсія буде слабкою, залучених буде тільки в рази більше ніж в вар.1.

Олександр Миргород
-------------

Може у когось э думки на цю тему?
Аватар користувача
Наталья
Advanced Member
Повідомлень: 1351
З нами з: 01 листопада 2011, 11:48

Re: Про маркетинг та го.

Повідомлення Наталья »

...
Хочеться погодитись з першою тезою про те, що у випадку з Го піар - саме те, що треба.
Та, з іншої сторони... така асоціація, про ринок, який він є.
Коли дітям було років 6-7, вони збирали картки "Людина-павук", машинки Хотвілс, журнали для вивчення англійської у тверду велику папку, ще якісь колекції з поштових кіосків, яскраві, нові, з вітрини...
Якби серед цих колекцій був набір для Го 9х9 у першому випуску, 13х13 у 10 випуску, і до кожного випуску йшло б по 10 карток з задачками. Щоб можна було обмінюватись з товаришами, і отримувати приз за всі вирішені задачки, якщо надіслати фото розв'язання за адресою ...
Плюс на звороті мудрі вислови і фото відомих спортсменів і Вчителів, винагород... щось таке...
Якщо створити зібрання колекції за аналогією, і розповсюджувати через систему поштових кіосків, бібліотек, та ін. Можливо, це б зацікавило дітлахів. Плюс відео на тему Го і гри з колекціями у ютубі, ще якась реклама. Чи буде збитковим такий проект, чи ні, - скоріше за все так. Однак, з іншої сторони, це інформування, охоплення цільової аудиторії, яка є найбільш цікавою до нового, має час і можливості для навчання.
...
6-7 річні діти мали приблизно 400 карток всіляких персонажів, і вільно розповідали, у кого які суперможливості і т.ін. Там ще й мультфільми по темі були...
...
Можливо, варіант повернутись до теми Хікару Но Го, або створити серію мультфільмів про козаків, як колись мріялось. "Як козаки в Го грали". Тільки класичне Го, не для привертання уваги шумом і яскравою картинкою.
...
Такі мої думки-асоціації до цієї теми. Можливо, хибні 🤗
Відповісти