Легенди і міфи УФГО.

Если Вы не знаете, в какой раздел писать, то пишите сюда!
Аватара пользователя
Наталья
Advanced Member
Сообщения: 1081
Зарегистрирован: 01 ноя 2011, 12:48

Легенди і міфи УФГО.

Сообщение Наталья » 15 ноя 2020, 17:23

Колись давно, коли люди ще жили у печерах, виникли перші розповіді про походження світу і всього, що у ньому.
...
Потім хід історії пришвидшився, і зараз ми бачимо все і одразу: старі і нові історії, вигадки і правду, одночасно.
...
Інколи це збиває з пантелику, інколи викликає різні емоції, не завжди позитивні, як і саме життя...
Та це завжди гарний процес, оскільки люди, кожен особисто, можуть відбирати, аналізувати та робити висновки з наявних різних каналів інформації.
...
У соцмережах ми часто бачимо усмішки переможців, не розуміючи, скільки роботи за ними.
Ми бачимо розвинуті світові школи, і прагнемо досягти їх рівня, інколи не розуміючи власної місцевої специфіки та кількості деталей, об'єму. Хочемо монтаж))
...
Та насправді кожен з нас, особливо спортсмени-гошники та їх родини, знають, як складно перейти від азів до закінченої партії, і як складно рости над рівнем 6 кю.
...
Але міфи - історії - є картою, дороговказом для конструктивно налаштованих спільнот. Всіх, хто хоче розвивати спільне благо. У випадку УФГО це спорт. Го. 🇺🇦⚫⚪🐰

Аватара пользователя
Наталья
Advanced Member
Сообщения: 1081
Зарегистрирован: 01 ноя 2011, 12:48

Re: Легенди і міфи УФГО.

Сообщение Наталья » 18 ноя 2020, 09:02

Взаємодія Го починається з чистої дошки.
...
Однак кожен хід є не випадковим, а логічно-зв'язаним з попередніми, ситуацією на дошці та невідомим опоненту задумом на майбутнє.
Що вище рівень гри спортсмена - то більш складні послідовності ходів.
Гра вимагає спокою, стриманості, зосередженості, здатності одночасно рахувати варіанти майбутніх ходів своїх та опонента.
...
Грають Чорними і Білими каменями на перетинах ліній, на дошці 361 пункт і можливості взаємодії незліченні.
...
Не можна:
- рухати дошку
- порушувати послідовність ходів
- повторювати ситуацію на дошці (ко)
- чинити самогубство (хід у оточену з усіх сторін територію, де камінь не матиме свобод та адзі; єдиний варіант - коли такий хід збиває групу каменів опонента або загрожує їй - ко)
Етичні стандарти гри, задані у Країнах Азії (Китай, Японія, Корея) - є чітко виписаними. Вимоги до чесності та чистоти гри забезпечуються покаранням - присудженням поразки та дискваліфікацією (тимчасово або назавжди) порушника (порушників).
...
...
Го - це гра про все. Кожна взаємодія починається з чистої сторінки (tabula rasa), несе в собі минулий досвід, та плани, стратегії (а також мрії) на майбутнє.